Brev:
Nat mad 11 mdr
6. maj 2014
Alder:
11 mdr.
Nat mad 11 mdr
Hej Helen
Vores søn på 11 mdr er begyndt at spise en masse om natten igen.
Det hører med til historien at vi er strandet på Mallorca, (hvor vi var på ferie med familien, da det skete), og indlagt da jeg har født en søn 1/5 - han er født uge 29, så vi kommer til at være her et par måneder regner vi med.
Mormor og morfar er med, så de hjælper os med det praktiske.
Inden fødslen fik vores ældste søn en flaske kl ca 19.30 med 150 ml og en igen kl ca 3 m 120 ml og sov ellers 19.30-07.00. Efter vi var væk 2 nætter vil han have flaske 19.30, 23, 04 og 05.30, men sover ellers samme tidsrum.
Vi har ham mellem os for at give ham tryghed og nærhed. Og vi fordeler os om dagen mellem hospital og vores opholdssted, så han har en af os hos sig. Det hører med til historien og han også er præmature fra uge 33, og 11 mdr er ift hans fødselsdag.
Er det en reaktion på fødslen hvor vi bare lige skal se tiden lidt an eller vil du anbefale at vi "gør" noget? Jeg er selv mest tilhænger af det første.
Kærlig hilsen
Nybagt mor til 2